You know me?

Folk som verkligen känner mig. Eller jag kanske ska säga: Hon som verkligen känner mig, Elin, vet att det är omöjligt att ljuga för mig. Eller låtsas om saker.

Jag är nämligen helt omöjlig att dölja saker för. Jag är en människokännare och jag ser direkt om det är något som inte stämmer. Och jag kan avslöja en lögn snabbare än någon kan hitta på en..
Jag kan avgöra om en människa är falsk, därav min minst sagt lilla umgängeskrets.

Jag hatar när folk ljuger. Det är utan tvekan det värsta jag vet. Om det så bara är en liten jävla skitsak så hatar jag det. Kan man ljuga om små saker kan man ljuga om allt, anser jag. Och tyvärr är det som sagt omöjligt att ljuga eller undanhålla saker för mig.

Just so you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0