Jag - är - så - trött.

Sorry för helt värdelös uppdatering men jag ena dagen har jag inte haft något internet, nästa dag fungerar inte blogg.se och nästa sekund är jag alldeles för trött eller upptagen för att skriva nåt.

Just nu är jag egentligen både trött och upptagen, söker väl egentligen bara en anledning till att slippa plugga. Har suttit på skolan hela dagen och känner att en powernap, en kram och en fet middag skulle vara på sin plats. När jag är hungrig stannar världen. Eller rättare sagt, allt ska kretsa kring mig. Jag blir grinigare än en femåring utan godis på lördagen och jag kan inte koncentrera mig på någonting. Folk får helt enkelt ta att jag är en otrevlig jävla zombie nu.

Jag lovar att återkomma ikväll med en massa uppdateringar om helgen und so weiter. Kan till och med lova att det blir en bild eller två att liva upp stämningen här i bloggen med.

Just nu tänker jag bara sitta alldeles stilla och vänta på grabben som skriver en förbannat långdragen tenta. Sen ska jag äta. Äta. Äta. Äta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0