Idag har vi haft redigering.

Både jag och Kevin bytte grupp och var alltså inte med på redigeringen igår. Vilket betyder att vi låg lång efter idag. Men inte gör det nåt inte. Jag sa att jag var rätt haj på det här med InDesign så vi jobbade i grupp och jag lärde Kevin. Alla tre uppgifter klara på en dag istället för två! Fan vad bra vi var.

För övrigt har detta varit en mycket underhållande dag på alla sätt. Jag fick tillbaka tentan. En tenta jag inte ens hade öppnat böckerna till (Läs: hämtade ut dom en timme innan tentan) och var helt säker på att jag skulle kugga. Hämtade tentan och fick... C! Hur nöjd som helst. Dessutom har jag fixat bil tills imorrn så kissen kan komma till Djursjukhuset. Wunderbar, tack Stefan!

Nu ska jag slänga i mig lite mat, sen blir det Kårhuset för möte. Hoppas jag får byta till Puben, i så fall är min dag fan fulländad.

Imorrn blir det Birsta med brudarna och inhandla proviant till SkiWeek. Öl typ.


Kommentarer
Postat av: Julia

ne precis, men man kan alltid försöka:)

2010-01-20 @ 17:51:58
URL: http://withjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0