FOOOD

Fan vad gott det var med mat alltså. Han skulle komma tillbaka från nån föreläsning till 15.00 men så blev det inte. Så jag käkade helt enkelt själv. Jag hatar verkligen att göra saker själv.

När man är van att vara 2 blir det svårt att vara 1.

Ska snart springa över till Finnen och röka ett par bloss och kanske kolla nån film innan han åker tillbaka till Soumi-land. Ikväll har jag ingen aning om vad som händer. Är sugen på en omgång Monopol, men dom andra har väl spelat sig less redan.

Nu ska jag iallafall skriva över kommande månadens schema i kalendern så jag har nån koll på vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Lena

Glöm inte bort att skriva ner när du ska till mig ;)

2010-01-18 @ 16:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0