Back on the loop

Jag är en sån som tröttnar. På allt. Vissa saker tar längre tid, andra går på ett nafs, men tröttnar det gör jag. Därav byter jag blogg hela tiden. Funderade på att starta en helt ny, ni vet 2010, nytt år och allt. Nytt årtionde till och med, men insåg att jag inte orkade återställa allt som krävs för att starta en ny och dessutom ska det designas och klatras. Och det har Emmelie ingen ork till överhuvudtaget.

Så jag återgår väl helt enkelt. Ett nytt liv och inget av det som går att läsa tidigare stämmer. Eller jo, jag pluggar fortfarande och jag bor fortfarande i Sundsvall. Och det planerar jag INTE att tröttna på, för då blir det jobbigt.

Men häng med om ni orkar! Hojta om några av er gamla läsare finns kvar också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0