Okej. Enough with the gnäll.

Äsch, jag får ställa om hjärnan och vara glad för att det är fredag istället.
Jag menar - tvätt och att torka spya behöver ju inte vara jättetråkigt..

So. What's upp today? Tvätt i tre timmar som sagt. Lär väl varva med att städa lägenheten som än en gång ser ut som om en bomb slagits ner. Måste sätta mig med lite skolarbete också..

Fredag är det ju, vilket för andra kan betyda fredagsmys. Här vette fan om det blir så mycket mys, men någonting lär vi nog hitta på. No alcohol for me iallafall. Uscha.


Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHA! Jag gillar din Viktväktarreklam under texten. ;) Det är ju verkligen rätt blogg att lägga upp den på, hahaha!

2010-02-12 @ 11:42:44
URL: http://thers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0