Helgen

Har haft en riktig kanonhelg med grabbarna ur klassen. I fredags kom Kitija och Jessica hit en sväng och vi spelade spel och snackade skit. Drog på kåren för att kolla hockeyn och umgås med kompisar från klassen. Efter hockeyn var det jag, Sara, Max, Stef och Joel kvar. Körde all in, shottade och drack öl tills kåren stängde. Vette 17 vart tiden flög iväg men kul vara, en massa surr. Haha. Om allt.

Sara for hem men jag och grabbarna drog till Max för efterkrök. Och efterkrök blev det, tills typ 6 på morgonen. Igår låg jag hela dagen men tog mig upp runt 18 och gick över till Jens där grabbarna laddat om och satt och krökade. Jag tog det dock lugnt men umgicks några timmar tills dom skulle ut och jag gick hem.

Missade skidorna igår också, typiskt! Såg dock reprisen idag - Legendariskt! Imorgon bitti kl 06.00 är det hockey, tvivlar på att någon ur klassen kommer infinna sig på kursintrot två timmar senare..

I övrigt mår jag jävligt bra. Förutom att jag är less på människor som lägger sig i. Och som ska skapa problem och inte kan vara glad för någon annans skull. Sköt er själv och skit i andra, vi är väl vuxna människor på egna ben, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0