EMMELIE IS HERE.

Nu var det ett tag sen igen. Jag tappar lusten att skriva då jag inte har nåt roligt att komma med. Den senaste veckan har varit väldigt upp och ner. En massa sorg och jobbiga känslor men även en massa skoj. Vi avslutade vårt grupparbete igår med muntliga redovisningar. Det gick jättebra för våran grupp och vi alla är supernöjda med allt som har med arbetet att göra. Så  det känns kanon!

Helgen gick i festens tecken. Min älskade lillasyster kom och hälsade på i fredags och det blev förfest och utgång på Stadshuset för att kolla på Moneybrother. Träffade Karolinas alla kompisar som kommit och hälsa på och de var ett supertrevligt gäng.

Halloween i lördags också. Jag och Elin förvandlades till zombie-dockor och efter ett par trevliga förfester gick vi alla till Kåren för att festa vidare. En riktigt lyckad kväll med trevligt sällskap..

De senaste nätterna har jag haft sovsällskap vilket inte gör mig det minsta. Då får jag sova, när jag slipper vara ensam. Och sömn är bra, känner mig mer utvilad än jag gjort senaste halvåret.

Nu ska jag fräscha till mig lite och sen ska jag nog gå på skolan faktiskt. Har inget speciellt ärende men kompisar finns där och jag är rastlös. Kan ju alltid spaaaaaaaaana, eller hur var det Liza? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0