Sprängande huvud och kaos hos familjen

Kvällens arbete gick bra. Det gick faktiskt riktigt bra! Mycket att göra men allt beror på vilka man jobbar med och idag flöt det på mycket bra. Gillar att jobba med Linda, hon har tålamod och man lär sig en massa saker.

Huvudet höll formligen på att sprängas när jag kom hem så jag placerade mig i rygglägge och slocknade till en stund och nu är den som bårtblåst. Skönt. Dock ska jag ändå krypa ner under täcket nu och läsa lite.

Hemma hos familjen Pallin/Nilsson/Westerlund råder det kaos. Min lillasyster och hennes vovve bor ju här nu och det är alltid trevligt. Nästan alltid iallafall. Idag var hunden mindre trevlig när hon flög över bordet och lycades sabotera mina datorhögtalare på vägen. Men men, hon är söt ändå. :)

Godnatt people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0