Mary Kay

Åh vilken givande kväll jag har haft!
Som många vet är jag fristående hudvårdskonsult inom Mary Kay. Ett underbart jobb, där jag tjänar bra med pengar och får träffa en massa människor. Dessutom får jag hjälpa många människor och får massor med tacksamhet tillbaka. Jag bestämmer mina arbetstider själv och jobbar så ofta jag vill.
Självklart måste man jobba hårt. Man får ingenting gratis här i livet. Den senaste tiden har jag varit väldigt inaktiv och slö men ikväll for jag och Ida hem till Matilda och fick en massa peppning och coaching. Vi spenderade dessutom en och en halv timme åt att ringa kunder, både nya och gamla. Detta resulterade i att jag fick till en ny glöd och flera klasser bokade. Det känns jätteskönt!

Nu är det bara att köra! Imorgon ska jag upp på ett möte på vallen men efter det ska jag ägna den tid det tar att prata med mer folk och få spika alla preliminärbokningar. Nu gäller det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0