Host och nys!

Usch vad jag hatar att vara förkyld. Allt värker och jag blir helt slut i kroppen. Men som tidigare känt så kan jag inte sova. Helt omöjligt! Gissa om det är frustrerande?

Och inte finns det något annat att göra heller. Är för trött och slut för att göra något energikrävande och ögonen är på halvstång när jag sitter vid datorn.. Det är synd om mig idag.

Dock blev jag glatt överraskad när jag till slut tog mig ut till brevlådan! Hade totalt glömt bort att jag klickade i en "skicka mig ett gratis ex av VeckoRevyn" för nån vecka sedan. Nu har jag iallafall något att göra!
Det som skulle göra min dag nu är väl att nån kommer hit med en flaska Coca Cola..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0