Godmorgon allihopa!

Så var det redan torsdag. Jag hade egentligen helg från i fem dagar förra veckan så att det snart är helg igen känns märkligt.. Förra helgen var som bekant fullspäckat, men den kommande har jag inte ett skvatt planerat. Vet inte riktigt hur jag ställer mig till det. lär förhoppningsvis dyka upp något.

Vaknade iallafall (som vanligt) av att katten levde djävulen. Skriker, hoppar, klöser och är allmänt galen. Men hon vill inte gosa, inte ha mat, inte gå ut. Vad vill hon då? Det slutade iallafall (som vanligt) med att jag slängde ut henne. Efter en miljon försök att få henne att hålla käften och sluta klösa på alla dörrar finns det inte så mycket annat att göra. Sen att hon hade panik i blicken och vädjade om att få komma in samma sekund som jag slängde ut henne skiter jag fullständigt i. Jag tror seriöst att hon har nåt fel den där katten.

Idag ska jag först och främst på Arbetsförmedlingen. Inte för att jag tror att det kommer dyka upp ett jobb till mig sådär vips, men dit ska man iallafall. Lär ska sitta och lyssna på hur man söker jobb halva dagen, som om jag inte vet det vid det här laget...
Funderar starkt på att göra någon frukost. Dock är jag inte ett dugg hungrig efter att ha tryckt i mig chips och godis så här på morgonkvisten. Jag kommer aldrig att växa upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0