Dödskalle prylar!

Det finns verkligen en massa häftiga saker om man tar sig tid att kolla. Jag hittade några saker jag blev helt förälskade i och de är verkligen i olika kategorier! Haha.

Kolla här! Dessa skor är bland det läckraste jag sett och kan bli dina/mina för typ 300 spänn.. Dock måste de beställas från USA så det blir en del tullkostnader också..



Så här kommer mina naglar att se ut till veckan! Hur läckert som helst..



Och sist, men absolut coolast är den här vattenkranen! Den dagen jag skaffar hus kommer dessa kranar att sitta i badrummet! Hittade ingen prisuppgift på dessa men de behöver inte vara så dyra då det räcker med att byta ut själva handtaget.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0