Årets längsta helg..

I onsdags åkte vi till Sundsvall för att vinka av Elin som åkte till Hufvudstaden och för att umgås med Sofie och Kalle. Den kvällen blev lugn med lite spel och godsaker uppe hos Sofie och sen slocknade vi rätt snabbt. Torsdagen kom och den slutade med att vi, Ida, Lina och hennes kompis satt ute och drack vin. Sjukt rolig kväll, längesedan jag skrattade så mycket. Kan väl sammanfatta kvällen med ett ord: SALT. Här har vi då det söta paret, Kalle och Palle..



Under fredagen for vi hemöver till Kramfors igen. Det blev fest här hos oss och det var folk från överallt. Trevligt, men slutade på Träffen. Det här går inte, sa jag och Carlsson och bestämde oss därför för att åka på en Roadtrip till bättre möjligheter. Finns mycket att säga om den bilresan med det slutade iallafall med att vi och syrran och Niklas hamnade hos Carlsson i Härnösand. Försökte även bräda Elin med ett Codak moment:


A justja! Jag blev ju redhead här någonstans också..


Sjukt trött och sliten for vi hem till Kramfors runt 2. Tog en powernap och slöade tills Lena kom förbi. Då var det bara att byta om och sprätta en öl. Gick ner till Dennis där festen och humöret var på topp. Fortsatte hos oss och sen drog de flesta ner på krogen. Jag och Carlsson tyckte att det var en bättre idé att gå ut och gå med hunden, så sagt och gjort. Klockan halv2 på natten.. Fick bli ett Kodac moment den kvällen också..


Skrattade mig till sömns åt Carlsson och Matte. Gårdagen tillbringade jag liggandes. Mest ute i solen faktiskt..


Sjukt roligt helg, orkar bara inte gå in på detaljerna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0