Underbara dagar!

Åh vad jag älskar solen. Den ger mig en massa energi, lust, vilja och välmående!
Idag bestämde jag mig för att byta gardiner och städa på såna där ställen man inte alltid tänker på att städa. Typ kylskåpet, skafferiet, under diskbänken o.s.v.. Så nu ska det snart bli tip-top här! Resten av lägenheten ska städas från tak till golv innan helgen men det sparar jag så det är fräscht på söndag. Det enda negativa med solen är att man ser allt damm som yr omkring och att smutsen på fönstren syns så väl.. Men än är det för kallt för att putsa dom tycker jag, så det får vänta nån månad till..

Har varit en sväng på vallen för möte med NoCry. Tänkte inte på att Marlene skulle på jobbet så jag GICK hem därifrån med Tobbe och Anatoli i kjol, linne, skinnjacka och högklackat. Solen sken ju men det blåste massor.. Jaja, har bara mig själv att skylla!

Har hunnit med att göra världens godaste köttfärssås också. Matte älskade den så nu ligger han och sover middag på soffan.. Jag har kikat på nya OTH och GG också, äntligen har dom kommit igång! Nu blir det Andra avenyn och BBT och ikväll ska jag försöka måla klart de tre tavlorna jag påbörjat. Vill gärna hänga upp min tavla och de andra två (som jag började med i somras) ska Elin få.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0