Tröstätning och OTH

Den här dagen har jag bara kollat på One Tree Hill. Matte kom hem två timmar senare från jobbet, vi käkade god mat och sen kom lillasyster. Hon ska sova här för att lättare ta sig till praktiken imorgon.. :)
Ja imorrn bär det då av till Granö. Matte bestämde sig i sista sekunden för att han inte "orkade" följa med så jag får åka dit själv. Det enda positiva med det är väl att jag kan åka med brorsan och får sitta i baksätet mitt emellan Robin och Elias i åtta timmar tur och retur..
Aja. Det här suger och helgen kommer inte bli speciellt rolig längre, jag som hade sett fram emot att ha alla nära samlade. Hade jag haft mer än 45 kronor på kontot hade jag mutat med mig Elin men det går ju inte..

Aja. Får gratta mormor iallafall och mormor älskar jag massor. Dessutom kommer mamma ner :)

Kommentarer
Postat av: Theres

Åh nej jag får inte träffa din prins!!! Ja ja vi kommer ju att bo kvar så det går fler tåg.

Vi ses imorgon!

Kram och puss

2009-03-13 @ 07:22:26
Postat av: Theres

Jo, skulle inte du på Hälsans Hus idag? Tyckte M-L nämnde att du skulle komma tidigare!?

2009-03-13 @ 07:23:30
Postat av: Carro

Grattis på födelsedagen! :)

2009-03-15 @ 16:25:23
URL: http://ancaer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0