Stressig dag!

Idag är en sån dag när jag har miljoner saker att komma ihåg. Så ser förresten de flesta av mina dagar ut. Saker ska postas (och då måste man ha adress, kuvert, frimärke och innehåll med sig). Ärenden ska uträttas, typ banken, Ådalsskolan, handla och arbetsförmedlingen. Viktiga saker att komma ihåg, som födelsedagar, prov, hudvårdsklasser (till det kommer också packningen, ingenting får glömmas), möten och annat.

Tur då att jag har min almanacka! Jag tappade min förra någonstans mellan Sverige och Finland och det var på fullaste allvar en av de värsta sakerna som kunde hända just då. Ingen kalender - inget liv.

Ja bilden nedan borde väl räcka för att ni ska förstå.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0