Saturday fever!

Vaknade upp på lördagen och alla fyra av oss var inte direkt pigga. Efter lite show av Isak tog vi oss i kragen och stegade in på stan. Var på Carlings en evighet för att hitta byxor åt Björn, han är inte direkt känd för att shoppa snabbt. Det gick bra iallafall och vi gick hem nöjda. Eller ja.. Jag surade mest för att jag inte kunde shoppa nåt.
Vilade en sväng och snart anslöt Palle. Jag var verkligen inte peppad att festa nåt eftersom jag nu var inne på min tredje dag. Dock gjorde jag et ryck och vi knatade iväg på klassfest med Elin och Sofies klass. Kände mig som en utböling men folket var trevliga och lekarna superroliga! Vi vann nästan! ;)
Gick vidare på Stadshuset för att kolla på Petter. Jag var rätt motstridig men följde såklart med gänget. Tog oss ett par öl men hamnade till slut i en soffa kollandes på film. haha! Jag, Matte och Elin gick mitt i konserten då vi insåg att vi kan kolla film hemma istället. Blev käk, taxi och stup i säng. Sov riktigt bra inatt!

Idag har jag och Elin bara suttit inne. Gick iväg för att äta dom obligatoriska lökringarna och för att hyra film. Så hittills har vi kollat igenom två av de sju filmerna vi hyrde. Tog en paus för att zappa lite bland tv-pogram men ska snart slå på en film till. Sen lär det bli sängen. Vi båda håller på att bli sjuka så vila är välkomnat.

Nästa helg är det också Sundsvall som gäller då grabbarna i Grand Nation ska spela. Ser väl inte riktigt fram emot det ännu, men imorrn har det nog ordnat upp sig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0