Så vad spännande har denna dagen att ge?

Igår ville jag inte ens gå och lägga mig. Bara för att vakna upp till ännu en tråkig dag. Jag har insett att jag snart har gått hemma i två år. Först pluggat hemifrån i ett och ett halv och nu gått arbetslös. Det här är inte bra.. Det gör mig rastlös och nedstämd och när dessutom de flesta kompisar jobbar hela dagarna gör det inte saken bättre.
Idag ska jag iallafall ner på stan en sväng med Jonna och sen tänkte jag köpa lite färg och måla klart några tavlor.
Väntar febrilt på att få mina arbetsintyg hemskickade men dom kommer aldrig så nu kommer arbetsförmedlingen bli sur på mig också.

Nej! Om man skulle ta och göra sig lite frukost och röja lite här hemma innan staden vankas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0