Ny design!

Ikväll har jag suttit och pysslat lite i photoshop och webdesign. Blev en ny banner på min blogg, vad tycks?
Om ni inte ser den dyker den nog upp imorrn eller så, det verkar ta ett tag för firefox att uppdatera sig...

Ja, som sagt. Åkte ner på stan och handlade allt som behövs tills imorgon då jag och Elin ska ha bageri här hemma. Fattar inte varför jag tyckte att det var en bra idé att baka allt själv istället för att köpa bröd? Jaja, nu är ingredienserna inhandlade och Elin är pepp på bak så det är väl bara att göra det då! :)
Det som är bra är att vi kan spela gitarr och sjunga när skiten är i ugnen!

Sen har jag som sagt knåpat lite i photoshop och så, kan visa fler alster imorgon. Förstår att ni är jättenyfikna! haha!
Inhandlade en Staropramen 3,5 på Hemköp också så jag fick min efterlängtade öl till slut.
Nu är jag dock supertrött och Matte ligger i soffan och zappar mellan tre olika filmer. Han har förmodligen sett alla förut men det finns ingen chans att jag hänger med i någon av dom, så nu blir det sängen!

Imorrn kommer Jonna!! Gud vad roligt vi tjejer ska ha! :D PUSS på henne och Elin!

Kommentarer
Postat av: Jonna

F fan , vi det ska bli grymmt kul ! PUSS!

2009-03-21 @ 10:30:04
URL: http://chiqa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0