Målplanch!

Dagen har gått åt till en massa saker. Åkte från Sundsvall och istället för att få åka hem direkt och käka middag med Matte blev det uppsättning av affischer. Hänvisar till idas blogg för en närmare förklaring av dagen..
Väl hemma skulle jag plugga, men kom inte igång förrän för ett par timmar sedan. Detta prov kommer gå åt skogen - BRA Emmelie! Fattar inte vart självdiciplinen är just nu?

I alla fall så har jag pysslat med min Målplanch idag. En målplanch är något jag tycker alla bör göra! Klipp, klistra, rita och skapa dig och din framtid. Den kan innehålla allt från långsiktiga mål till just dom där skorna du vill ha. Helt enkelt en planch som peppar dig och som får dig att le på morgonen. Tänk på att sätta den där du ser den varje dag!
Tänk också på att det bara är DIN planch. Ingenting är för litet eller stort för att sätta dit och glöm inte att sätta dit saker som bara får dig att le också!

Min planch är inte klar ännu, men när den är det lägger jag upp en bild på den! Jag har lämnat plats för fler mål och fler saker jag önskar mig i livet. Dessutom har jag en liten ruta där vänner, bekanta och familj kan skriva något om mig/till mig. För det är ändå andra som lättast peppar en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0