Lördagens festligheter.

Dålig uppdatering här på senaste, så börjar där jag slutade.
Elin och Jonna kom hit och vi fördrack lite med Dennis och Sandra. Runt 20.00 gick dom över till Pelle och vi tjejer for till Bergman. Där var Björn, Grimsen och Isak också och efter några colagroggar var vi taggade!
Blev en himla massa musik och sjungande innan vi åkte in på Träffen.
Där hittade jag gamla kärlekar från min barndom som jag satt och surrade med tills Träffen stängde. Sista 45 minuterna av Kramfors härliga uteliv spenderades på Gladan. GIck runt 2 men var inte hemma förrän 3, då jag slocknade!

Riktigt rolig kväll med de bästa! <3


Kommentarer
Postat av: Jonna

Det var en toppenkväll <3

2009-03-23 @ 22:13:56
Postat av: Anonym

Tjena bruden. Ville bara säga att det var skoj att ses nu när jag var hemma. Synd att vi inte hann med lite mer. Men vi får väl ta igen det nästa vända jag är iKramfors. Hade bra nu så hörs vi sen!



Många Kramar/ Sandra

2009-03-25 @ 09:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0