Lill-lördag!

Dagens repeat: Taylor Swift - Love story

Idag är det onsdag som i ungdomen firades som lill-lördag. Man blev aldrig less på att festa på den tiden..
Haha, nu låter jag som om jag närmar mig 40 men ibland känns det fan så...

Vaktar Gela idag, rolig hund! Så fort Matte kliver upp ur sängen för att gå till jobbet kommer hon flygandes och placerar sig på hans plats i sängen. Sen låg hon där tills vi bestämde oss för att kliva upp runt 11.00 ;) Inge gnäll alls på henne. Sköönt!
Ska snart ta och knalla ner till Arbetsförmedlingen, varför vet jag inte, men det blir nog bra. Får inga pengar eller jobb genom dom men nån nytta är det säkert med att gå dit! ;)
Hoppas på att stöta på Matte där också, han har tid nu och jag en timma senare..

Ikväll har vi kvällsöppet i Studio NoCry så det blir till att spendera kvällen där bland (förhoppningsvis) en massa ungdomar. Kul ska det bli! :)

Haha nu ser hunden sjukt uttråkad ut, Kanske dags att gå ner på stan snart så hon får göra av med lite energi!Sjukt jobbigt att hon löper bara, karl-hundarna far runt som dårar när hon svassar förbi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0