Kvällsaktiviteter

Allt som har med spel att göra är bra tids-dödare. Efter middagen spelade jag guitar hero och vips hade två timmar gått. Sen övergick jag till poker och vips så hade man spelat av folket pengar. Jag har gått 2900 dollar plus nu! Synd att det inte är riktiga pengar man spelar med..

Nu sitter jag och slökollar på Roomservice. Riktigt spännande koncept dom har kommit med denna säsong! Kändisar designar och bestämmer helt hur rummet ska se ut, och dom gör det åt sina fans. Idag är det kock-Melker men om några avsnitt är det Dregen som ska designa. Lycko dom som får hans rum... Det hade jag kunnat ge ett finger eller två för.

Snart börjar efterlyst, undrar alltid om man ska se någon man känner där. Inte för att jag umgås i såna kretsar, men man vet ju aldrig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0