Kåtor på stan!

Igår blev det då bio med Elin och Marianne. Helt övergrym film! Helt klart bland de bästa jag sett, är helnöjd över filmatiseringen.

Drog sedan till Lena där hon och Matte satt något dragna.. Drack lite vin och mötte upp Tino och hans kompisar. Taxi upp på Bruket där gitarren fanns! Satt här och hade allsång ett par timmar innan vi åkte ner på stan igen. Kollade Lilja och gick sen på Gladan, fötterna gillade inte kåta-livet!
Blev kvar till stängningsdags och hade riktigt trevligt. Tino gjorde halva grejen, man märker hur man saknar någon när man väl ses! Kommer bli många kvällar tillsammans framöver.
Jag och en lagomt lullig Matte tog taxi hem och slocknade på en gång.

Är faktiskt inte så himla trött - än. Det kommer säkert under dagen, men är ju självfövållat! Kan ju inte gå ut ikväll så då får jag stå ut med att vara lite trött idag, det var det värt!

Nu ska jag iväg och träffa NoCry-gänget. Vi har casting på stan, ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0