Just Dance!

Dans är bland det vackraste jag vet. Jag följer alla dans-serier som går och har nog sett alla filmer som gjorts i dans-väg. All dans är vackert och jag är så imponerad på de som kan handskas med den konstformen!
Jag har alltid själv velat lära mig dansa och jag  är helt övertygad att jag hade blivit riktigt duktig om jag börjat när jag var ynge. Men det är ju aldrig för sent har jag hört så snart kanske jag tar steget ut från nattcluben in i danssalen.

Bara för det måste jag bara kolla på Step Up och Step up 2 the streets!




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sick, mitt kusinbarn hade precis samma rubrik som dig idag.

2009-03-07 @ 01:53:03
URL: http://iamcecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0