Home sweet (?) home.

Så då var man tillbaka i Kramfors igen. Känner mig inte piggare av att ha gått omkring i snöstorm direkt..
Iallafall så strosade jag runt i Sundsvall lite. Köpte en present till lilla Oliver så får se om han vill ha besök ikväll :) Vi är väl dom sista som kommer och kikar på han, men det är faktiskt medvetet! Så mamma och pappa får lite ensamtid också.

Käkade lunch med Tino också! :) Synd att det bara blev en kortis men han är duktig på att höra av sig den grabben. VI lär ses bra mycket mer nu när jag är så mkt i Sundsvall.. Han är bra.
Fortsatte att bara strosa runt i affärer. Hittade så himla mycket jag vill köpa, men plånboken tillåter ju knappt en middag så det får vänta. Synd att inte alla inredningsprylar och kläder stannar kvar och väntar på mig i butiken bara...
När jag flyttar till Sundsvall ska jag köpa allt nytt och få lägenheten precis som jag vill ha den! :)
Finns så mycket fint.

Storasyster Mia ringde mig när jag satt på bussen också! Kul att surra ikapp lite. Längtar tills påsk när hon kommer hem..

Nej nu är det dags att laga mat! Lär bli fiskpinnar. Igen :P Eller inte förresten, det vände sig i magen på mig bara av att skriva ordet. Hittills har jag förätit mig på Pyttipanna, fiskpinnar och köttbullar. Synd bara att det är det enda vi har hemma som är ätbart utan övriga ingredienser..

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, när flyttar ni till sundsvall? :D Har Mathias fått något jobb? Hoppas allt är bra, men det verkar som så iallafall :) puss

2009-03-10 @ 17:40:05
URL: http://mariaburen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0