Harcore Superstar konsert!

Jag var minst sagt sliten när jag vaknade på fredagsmorgonen och bara tanken på att det skulle komma ännu en kväll fylld med fest gjorde att jag bara ville lägga mig uner täcket. Jag, Elin och Björn kom i väg mot Sundsvall runt 18.00 och ägnade bilresan åt HEAT, Metallica och Mötley Crüe. Festkänslan började infinna sig. Väl framme fick Björn ta sin efterlängade grogg och snart kom Sofie och Kalle också ner för att dricka en öl. Det slutade med att dom bestämde sig för att också hänga med ut så vi gick till Wikholm för mera förfest. Där fanns bl.a. Grimsen, Isak och David.

Väl framme på Aveny var vi ordentligt tända och  när HCSS gick på scenen var kvällen så där perfekt den bara kan bli med rätt musik och rätt sällskap. Detta var utan tvekan den bästa spelningen jag sett med dom! Resten av kvällen var galen.. Vissa blev överförfriskade, andra lyckades charma in sig hos tröj-killen och vissa klängde. Men kvällen var super och när Aveny stängde åkte jag, Elin, Isak och Björn hem för att sova. Efter lite kalabalik somnade vi som små barn..


SUPER kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0