En helg som innehöll ALLT

Jag kan lätt säga att den här helgen är bland det roligaste jag varit med om!
I fredags kom Lena och Matte hit och tillsammans med Sofie och Kalle började vi uppladdningen inför kvällen. Grabbarna drog Jäger och vi tjejer drack vin. Spelade "jag har aldrig" vilket resulterade i en bra grund eftersom vi drack på nästan all frågor..
Runt 20.30 drog vi till Domsaga för att kika på Grand Nation. Grabbarna var riktigt duktiga och det var kul att se! :)
Festen var i en hyrd lokal hos Mika och där var det minst sagt drag! Kalle och Matte fick bli hemledd av Sofie runt 23.00 och jag önskar verkligen att alla kunde se filmerna som spelades in på den promenaden! Man kan väl sammanfatta det med "vildvuxna röven", polisbil och två män som håller varandra i handen och hoppar som Pippi Långstrum genom hela stan. Sofie fick sig ett gott skratt!
Elin och Lena gick för att äta ett par timmar senare men jag vart kvar på festen. Drog med Björn, Johan, och Grimsen till Olles där vi drack öl och Jacks tills dom stängde.
Jag gick och la mig klockan 08.00 på morgonen och sov en halvtimme det dygnet...

lördagen var minst sagt seg.. Lena sminkade mig medans jag låg i sängen och jag somnade medan hon våfflade håret på mig.. De andra var inte direkt pigga heller men vi gick en trappa upp till Sofie och Kalle för att förfesta än en gång. Spelade Våghals och fotade en massa. Därav mycket konstiga, men roliga bilder!
Jag, Lena och Matte var supertrötta och övervägde att inte följa med på krogen. Nu i efterhand är jag väldigt glad att vi följde med ut för det var verkligen hur roligt som helst. Helt sjuk kväll..
Jörgen var minst sagt dragen, (vi andra också) och vi pendlade mellan borden och dansgolvet. Knatade vidare till Max för att beställa mat. Undrar om vi någonsin får komma in där igen! haha. Roligast av allt var ändå taxiresan hem. Stackars chauffören, men han verkade iallafall road! :)
käkade och slocknade på två röda..

Synd för er som inte var med, men det kommer iallafall bilder senare så får ni se llite av bravaderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0