En dag ägnad åt serier.

Idag ska jag bara ta det superlugnt här hemma. Ska kika igenom lite serier och rita. Skönt!
Får se om jag städar en sväng också, disken måste iallafall tas itu med..

Hörrni visst är det konstigt det här med vänskap. Att man passar bättre eller sämre ihop med vissa människor? Vad är det som egentligen gör att man väljer att komma vissa närmre medans andra förblir "ytliga" kompisar?
För när jag rannsakar mina vänner är de inte ett dugg lika varandra. Alla har olika egenskaper och det finns positiva och  negativa saker hos alla.. Och ingen av dom är speciellt lik mig förutom att vi för det mesta delar samma åsikter..

Och vad är det som gör att man släpper vissa vänner lättare än andra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0