Barnkalas!

Igår hade jag mitt födelsedagskalas. Var minst sagt sliten efter kvällen innan så att Elin kom och hjälpte mig med det sista var, som vanligt, guld värt. Syskonen och pappa kom förbi, samt några vänner. Nästan allt fika tog slut! :)

Det bästa av allt var ändå att Sofie och Kalle dök upp! Jag höll på att få en hjärtinfarkt när sötnosarna stod där ute på bron! Ni är så himla BRA! :)
Jonna och Björn var också här, mycket bra gjort med tanke på att dom var i samma form som jag! ;) haha..

Dagen blev superlyckad och min abstinens efter syskonbarnen har lagt sig. Lite..
Tack alla som kom och speciellt tack till Elin, Lena och Matte! Utan er hade det blivit kaos ;)


               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0