Backyard Babies!

Nej jag är inte ett dugg avundsjuk på alla som är i Åre och kollar på Backyard Babies nu...
Inte ett dugg!! (Känns bättre om jag försöker övertala mig själv om att de har skitråkigt och att bandet suger)

Snart dags för sängen! Veckan har gått otroligt fort och jag har fått en hel del gjort. Även om dygnet kunde få ha fler timmar..
Imorgon är första dagen jag inte har något planerat och det känns riktigt skönt! Inga måsten, kan bara ta dagen som den kommer. Lär bli städning och lite sånt, kanske en tripp till Härnösand också. Skulle faktiskt sitta fint, behöver ett nytt skissblock.
Är ju även Vinterfest här i Kramfors så kanske går in en sväng på stan och kollar läget. Kvällen kommer iallafall ägnas åt bio med Elin och hennes mamma och sen kanske en sväng in i Krammkåtan. (haha, sjukt kul ord)
Lördagen däremot är fullspäckad. Kommer inte kunna hålla ögonen öppna framåt kvällen kan jag lova.

Sov gott världen! (Utom ni som är i Åre, hoppas ni sover riktigt dåligt... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0