Still alive and kickin! I röven.

TIllbaka från Sweden rock för ett par dagar sedan men är nu i Sthlm hos Ronnie.
Festivalen är så klart obeskrivlig. Träffade en miljon underbara människor och hade hur kul som helst. Vädret var väl inte på topp jämt och jag ångrar att jag inte såg fler band men de jag såg var underbart. HEAT var som alltid bra, likaså Bullet. Journey var bland det bästa jag sett och Europe likaså. Ett minne för livet och jag längtar redan tillbaka. Speciellt till folket som jag förmodligen bara kommer träffa där nere..

Ska sammanfatta festivalen bättre dag för dag men orkar inte nu.
Här i Rosersberg har vi asmysigt. Har käkat middag hemma hos familjen Jay, kollat film och spelat en massa spel. Dart, guitar hero och Xbox. Snart ska vi köra en runda Yatzy och kolla mera film. Kommer hem imorrn.

Bilder finns på facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0