Sammanfattning av en sjuk helg. Stensjuk.

Jag kan nog inte ens sammanfatta detta.. Hela helgen har jag endast varit i Gladantältet - vilket är sjuk onödigt att betala pengar för. Dock hade jag trevligt sällskap och bra musik så det känns helt okej ändå.. På fredagen blev det förfest hos Lena och sen gick vi till Lillis och Sara. Trevliga värdar! :) Resten av kvällen ägnade jag åt att bli mörbultad. Avslitet hår, armbågade revben och ett fett bitmärke på armen alá medelålders kärring. Slå det om ni kan!
Tur att jag håller mig lugn iallafall..

Lördagen ägnades på stan och förfesten blev här hos oss. Vi gick rätt snabbt över till Edin där alla var samlade kan man säga. Riktigt trevligt, där hade jag kunnat stanna hela kvällen. Väl nere på stan drog jag och Matte och käkade. Inte Palle alltså utan Edin. (Alltså shit jag måste hitta ett sätt att skilja alla mina Mathias åt)..
Vimlade runt hela kvällen och hittade till slut Elin och Lena på Kramm. Där blev det efterfest. Kortare för vissa och längre för andra (Läs mig).

Och sen hände det en jävla massa annat också som inte ens är värt att ta upp här. Hemgången från Kramm idag var minst sagt blöt, fast Leif fixade ett eget paraply av cirkus-skyltar. Ska se om jag kan nalla en bild av Matte.. Det roligaste jag sett på länge, utan tvekan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0