Hata SJ

Jag är en människa men relativt bra förståelse. Även om jag gnäller och klagar mycket har jag ändå innerst inne stor förståelse för saker och ting och det är inte ofta jag verkligen bli irriterad på saker som kollektivtrafik.. Men idag brann jag av.
SJ:s tåg är ALLTID försenade. Oftast typ en halvtimme men ibland typ en kvart. Detta har jag aldrig förstått, varför inte bara lägga på några minuter på ankomsttiderna? Idag gick det väl relativt bra. Vi var en kvart sen in i Hudiksvall men sen gick det utför. Det var tydligen nåt elfel i Sundsvall så vi måste ta buss dit. Bussarna kom en halvtimme för sent och väl i sundsvall fick vi vänta 40 minuter på en buss till Härnösand. Sen blev det taxi till Kramfors. Får iallafall tillbaka pengarna från SJ så det är väl bra..

Har jag nämnt att jag hatar SJ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0