Back to reality

I helgen har de varit gatufest för hela slanten. Har haft en sjukt rolig helg tillsammans med brudarna men nog är man sliten alltid! Mer om gatufesten kommer ni få läsa på en annan blogg inom en snar framtid..
Idag började alltså allvaret. Började jobba 07.00 imorse men eftersom Kramfors har typ icke existerande kollektivtrafik måste jag ta en buss så jag är på jobbet kl 06.00! Gissa om jag bara ville gå i ide när väckaren ringde imorse? Jag har inte klivit upp den tiden på typ ett år. Och jag kan säga att endast efter sex timmars arbetsdag är jag helt slut.. Nu har jag dock sovit ett tag och känner mig mest rastlös och slö.. Funderar på att våldgästa Lena senare idag :)

Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0