Utmaning!

Har blivit utmanad att skriva en lista...

10 viktigaste sakerna i mitt liv

1. Elin. Utan Elin vore jag ingenting. Hon är den enda människan som känner mig utan och innan och som vet hur man gör.
2. Familj och vänner, Mathias
3. Musik. Det som får mig att minnas, och det som får fram alla känslor i mig. Jag har en låt till varje minne..
4. Konst. Hör ihop med musik men utan penna och papper skulle jag inte klara mig.
5. MODO hockey. Finns få saker jag ägnat så mycket tid åt som det laget. Jag har gråtit, jublat och svurit med grabbarna genom alla mina år.
6. Film. Ett utmärkt sätt att fly verkligheten eller lära sig en massa nya saker. Förr var jag näst intill manisk och kollade typ fyra filmer om dagen för att jag ville ha sett ALLT. Nu har jag inte lika mycket tid över men jag saknar mina filmkvällar.
7. Resa. Om det så bara är til Sundsvall så måste jag komma iväg så ofta jag har möjlighet. Det ger mig inspiration.
8. Mina foton. Så fort jag har tråkigt hämtar jag mina fotoalbum och kollar igenom dem.
9.
Datorn. Förutom att jag designar saker är det så jag håller kontakt med vänner genom internet. Dessutom är det med hjälp av datorn jag fixar musik, film, konst och annat.
10. Skor, kläder och smink. Det är faktiskt bland det roligaste som finns.


Jag utmanar alla som läser min blogg att göra en likadan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0