Tråkigt men nyttig dag.

Vaknade runt 10 och några minuter senare kom syrran hit. Satt och gjorde så lite som möjligt tills vi knatade ner på stan.
Så idag har jag skrivit in mig på arbetsförmedlingen, bokat ny tid och sökt tre sommarjobb till.
Var även förbi hos Anna-Sara och kollade vad jag måste kompletrtera på Komvux. Till min förvåning var det bara ett prov att skriva! Underbart, så nu har jag bokat tid för det också. Så är allt klart där!

Fick lite fler glada överraskningar också så imorgon ska jag ringa CSN och några fler samtal. Kanske ordnar sig det här ändå. Har dock inga pengar just NU och det är ett större problem.

Aja, ska återgå till arbete.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du har varit! Puss! :)

2009-02-23 @ 16:58:38
Postat av: Lena

Bra jobbat gumman! :) Vart har du sökt jobb någonstans då? :) Puss

2009-02-23 @ 17:51:50
URL: http://lenadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0