Sunday, Bloody Sunday

Så har den där dagen i veckan kommit igen då. Söndag. Jag avskyr söndagar - helgen är slut och ny vecka tar fart. Senaste åren har jag försökt att ta vara på söndagarna som faktiskt är en ledig dag istället för att bara sitta och deppa över att helgen snart är slut. Idag tänker jag dock göra precis det som söndagar är till för. Städa, slappa och bara vänta in den nya veckan.
Har en hel del att göra imorgon:

  • Arbetsförmedlingen
  • Ringa CSN
  • Bemanningen
  • Söka sommarjobb (I Kramfors, Sundsvall och Norge)
  • Ringa en kvinna angående att bli kontaktperson

Inte så där superroliga saker men nu måste jag ta tag i det här! Och alla punkter ska vara avbockade imorgon, så är det bara. Går inte att skjuta upp det längre. Ikväll ska jag ta och ringa några som kanske skulle kunna vara värdinnor för MK, det står himla still just nu..

Hoppas alla får en bra söndag! 


Kommentarer
Postat av: Lena

Fan va kul det skulle vara med Norge :)

2009-02-22 @ 12:49:04
URL: http://lenadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0