Look at the stars. Look how they shine for you.

Denna dag hade alldeles för få timmar.
Klev upp och planerade lite för dagen och åkte sen till Studi NoCry för möte. Blev kvar där tills 17.00 och planerade och designade för framtida projekt.
Väl hemma hade min nya telefon kommit så jag hade fullt upp med den och innan jag visste ordet av var klockan 21.00..
Spelade lite gitarr tills Marre knackade på dörren så då blev det en och en halv timmes surrande med den damen!
Nu är det läggdags egentligen men jag har ju inte hunnit med något idag! Jag hade en lista med massa grejor jag skulle hinna med.. Får ägna helgen åt det istället! Mitt portfolie måste bli klart!

Imorgon blir det studion hela dagen och jobb hela kvällen. Designen måste bli klar! Wish me luck :)
Har rännt runt en massa senaste tiden, vilket jag trivs med, men jag hinner inte göra mycket.

Nästa helg blir det ingen utgång, ska dit helgen därpå istället. Så fredag. lördag och söndag ska jag göra bort allt jag måste göra och så ska jag spela en massa gitarr och rita ännu mera. Så det så!


Sov gott alla, hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0