Live your life!

Nu är man hemma igen efter att ha varit ute och flängt. Igen.Har insett att jag inte varit hemma en enda helg sen jul. Och det lär fortsätta så om jag får välja. Jag klarar inte av att vara i Kramfors just nu, det går bara inte.
Ska söka sommarjobb på annan ort och fram tills dess ska jag bara leva livet och göra precis det som faller mig in. Allt är som lösa trådar just nu som jag måste hitta änden på.

Trots att jag älskar att åka bort och byta miljö och träffa nya människor så är det skönt att vara hemma nu. Fast bara just nu, beror nog mest på att jag kan byta käder i resväskan och ge mig av igen!

Undrar när jag kommer på vad jag ska göra av livet? Som sagt är allt så löst nu, jag skulle behöva något konkret. En stadig utbildning utan massa konstigheter eller en stadig inkomst. Jobbet jag har nu är underbart men man vet aldrig när man har pengar vilket kan vara rätt påfrestande.

Nu ska jag leta reda på lite födelsedagspresenter åt mig själv!

Kommentarer
Postat av: Ida

Joooo. Det där var inte sista åket! :D

2009-02-16 @ 22:06:05
URL: http://id.bloggagratis.se
Postat av: Lena

ska vi inte dra till norge? Kom igeeen!

2009-02-16 @ 22:21:13
URL: http://lenadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0