Klantskalle!

Knatade ner på affärn, sjukt less på att behöva gå och sådär jävulskt abstinent man blir när man inte fått i sig nikotin på länge. Samlade ihop det jag skulle ha och kom till slut fram till målet - Snus. Insåg lika snabbt att jag inte hade nåt legitimation med mig. SJÄLVKLART sitter den enda människan jag behöver visa leg för i kassan. Även fast jag handlar snus av henne typ tre gånger i veckan så sitter hon där flinandes och säger långsamt : "Legitimation..."

Happ. Höll helt seriöst på att börja grina när jag stod där i kassan och insåg att jag måste gå hem igen för att hämta leget, ner på stan och sen upp på Bruket igen. Som tur var kom Lena förbi och räddade min kväll. Tack!

Skaffade ju mig en ny mobil för typ fyra dagar sedan också. Imorse när jag klev upp såg jag min mobilladdare ligga på golvet. I två delar. Molly har roat sig med att gnaga av kabeln inatt så nu är jag väl snart mobillös. Någon som har en Ericsson-laddare liggandes som jag kan få låna några dagar? Skulle underlätta mitt liv just nu.

Nu börjar Beck igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0