Just Breath

Dagens repeat:  Breath 2 AM - Anna Nalick

Godnatt världen!
Nu har jag packat och gjort klart det jag måste innan imorgon. Blir en tidig morgon , upp på studion och försöka göra klart den grafiska biten innan klockan ett då jag åker till Sundsvall.
Hoppas verkligen att allt klaffar imorgon och att nån vänlig själ kan köra mig ner på stan så jag kan hämta ut mitt paket.. Har en massa produkter som ska levereras.

I Sundsvall blir det middag med Elin, hudvårdsklass hos Victor och sen vet jag inte alls. Elin ska plugga så jag får väl hålla mig i sängen, tyst, med datorn. Attans att jag inte hunnit få spelet jag beställt - Left 4 dead. Då hade jag kunnat roa mig med det.. Får väl spela offline så länge..

Aja nog pratat av mig! Vi hörs imorgon.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0