It's been a bad day...

Dagen började inget vidare.. Gick över till Ida för att gå med henne och Bea på stan och göra diverse ärenden. Så länge var allt bra. Resten gick åt rent sagt åt helvete. Hela Sverige är fan sjukt uppbyggt. Jag ska iallafall göra som Vreijswiik och aldrig i hela mitt liv betala skatt mer.

Åkte upp och besiktade Idas bil, så nu har man sett hur det gick till. Tyckte mest att dom misshandlade bilen jag! Insåg också att bilmekaniker borde vara ett jobb att satsa på. BIlar finns det ju alltid och det är alltid nåt fel på dem.. Och om man dessutom såg ut som en modell och har kunskaper om bilar så borde ett jobb vara säkert! Synd att jag inte har nån av egenskaperna! Haha..

Kvällen har spenderats i NoCry studion där vi hade kvällsöppet. Imorgon bär det av till Härnösand tidigt som attan för att sätta upp lite affischer och prata med ungdomar om den kommande Castingen vi har den 7 mars! Mer info om detta kommer inom kort för de som är intresserade. :)
Efter Härnösandstrippen bär det av till Sundsvall. Kommer bli en lugn kväll med Elin och uppladdning inför helgen! Kommer bli riktigt bra.. På fredag spelar grabbarna sin första livespelning, spännande! Lördagen kommer bli kanon den med, då blir det utgång med Sofie och Kalle. Dom lär hänga med på fredag också hoppas jag! :)

Nej det här går inte, jag måste packa klart och sen blir det till att komma i säng i tid om jag ska orka med morgondagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0