Duktig Flicka!

Pjuh, nu är det iallafall grovstädat här i lägenheten. Finns dock en massa kvar att göra så det blir till att ta tag i det medans Matte är fullt upptagen med dataspel.

Har iallafall skrivit ihop ett CV, registrerat mig på arbetsförmedlingen och sökt två jobb. Inte alltför illa pinkat!

Nu ska jag ta tag i garderoben. Går inte att stänga mina fyra garderober och har dessutom en massa kläder i väskor som inte får plats på hyllorna. Dags för en utrensning kanske? ;)
Hatar att rensa ur kläder, men måste inse fakta att jag inte ens använder hälften av dom. Bättre om de som behöver dom får dom istället! Det här lär bli ett långdraget projekt...


Wish Me Luck!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tjenare. De stämmer bra de! :) Gick in på 118100 och ansökte där. Men testar bara på än så länge. Får inte betalt för det men om man får jobbet så får du betalt för det. Så gå in där :)

2009-02-22 @ 15:23:59
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0