Bilder från Stockholm!

Så här kommer lite bilder från Stockholmstrippen. Blev inte så många men ni ser iallafall att vi hade kul!


1) Världens bästa Bubbe som vi bodde hos. Här sitter vi på Harry B James som hade glamrock som tema kvällen i ära! Jag var i himlen.
2) Jag på Harry B James, förövrigt den enda bilden som togs på mig så ursäkta hemskheterna.
3) Syskonen Persson.
4) Steffo av alla människor dök upp på festen! Long  time no see.
5) Folk på festen, mycket trevliga.
6) Världens sötaste Sofie och Kalle
7) Jag och Elin på Harry B James
8) Snygg-Tiffany och en kompis. Tack vara henne hamnade vi på världens grymmaste ställe!
9) Måste ju bara visa vilken snygg karl som låg i sängen där vi sov! ;) Bubbes joker gjord av Micke på House of Pain i Sthlm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0