You want a girl with lips like morphine <3

Idag har det varit en mycket givande dag.
Har varit i studion hela dagen och planerat en kampanj med mina vänner. Så nu blir jag nog där uppe mellan 10-16 varje dag i fem veckor. Eller ja, inte när jag är i Frankrike då! :)
Tror vi kommer göra ett kanonjobb med den här kampanjen, vi är väldigt duktiga tillsammans och det är riktigt spännande!

Nu ska jag snart iväg till ett möte inför Frankrike-resan till Taizé! Mitt andra projekt.. Känns kul att vara involverad i många olika saker måste jag säga. Synd att saker och ting inte ger betalt. Fast huvudsaken det är kul känner jag.. Och det är det verkligen! Dessutom får jag ju resa en massa! Erfarenheter gör mig rik.. (Fast betalar inga räkningar..)
Ska iallafall bli kul att träffa "mina" ungdomar som jag ska ansvara för en vecka och höra alla planer. Just nu vet jag inte ens vilken tid vi ska åka!

Hörs ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0