Vilken sjuk helg!

Shit vart ska jag börja?
Fredag kanske kan vara en idé..
Jag och Lena bestämde oss rätt tidigt för att åka till Ramvik och kika på Grand Nations spelning. Det var dock bara vi som visste om det så vi for till Björn innan och överraskade. Där satt Markus, Sjölander, och Sjöstedt och ölade. Blev inte där länge innan vi åkte vidare till Ramvik. Blev förkrök i logen och sen var det dags för spelning. Dom gjorde det riktigt bra, och även om det var minst ös på publiken så gjorde dom den bästa spelningen scenmässigt. Kul att se!
Fortsatte festandet där tills dom ville städa, så då blev det att åka till Bergman. Somnade runt 06.00.. Pjuh :P

Lördagen var underbart varm och härlig men jag var supertrött så ägnade större delen av dagen på ryggläge. Sen kom syrran förbi och vi bäddade ner oss i soffan för att kolla på film. Mitt i allt fick vi för oss att gå över till Edin för att kolla läget. Där satt en stor del av Apostasy och Grand Nation och grillade. Så det blev helt plötsligt fetfest med Matte, Fredde, Patrik, Leffe, Grimman, Bergman, Isak, Björn och Sjöstedt. Förflyttade oss in i Freddes grymt tjusiga lägenhet där man minst sagt blev servad! Jag och syrran levde livet där som ensamma tjejer bland massa karlar och jag fick nästan en tatuering! haha. Grabbarna envisades med att få printa in deras nypåkomna, gemensamma namn på mig. Tur jag var vaken så jag kom undan spritpennan. Annars hade jag haft "HardcoreBeauty" inpräntat!
Efter en riktigt rolig fest for vi ner på Träffen. Där bestämde sig den yngre av bröderna Edin för att beställa in fyra brickor öl så ingen behövde gå därifrån törstig om man säger så..
Som vanligt blev det ett himla lyftande och bärande på mig, men till slut var vi samlade för att ta en taxi.

Idag har jag suttit i Frånö hela dagen och käkat Gourmet-lunch alá Isak aka Sleazak och kollat på youtube-filmer i typ fyra timmar. Gissa om det var skönt att komma hem igen?

Tack alla för en grym helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0