Vart tar dagarna vägen?

Jag vet inte om det bara är jag, men jag tycker dagarna, veckorna, månaderna och åren bara rusar iväg! Att det snart är helg igen är ofattbart, att det snart är sommar är ännu konstigare. Och att jag och Matte har varit ihop ett år om några dagar är helt sjukt! Dock är det väl relativt bra att det är på det viset, då kanske det går fortare tills jag får ett jobb och fortare tills vi flyttar och jag börjar skolan. Tänk om jag inte skulle komma in på utbildningen? Det är inte direkt som om jag har en plan B.. Fast det ska nog inte vara några problem!

Idag har jag gjort en hel del faktiskt. Åkte upp till Studion idag och började med foldern och hade ett effektivt men givande möte. Intevjuade även en polis på stationen så det känns som om vi kommer framåt! Dock är det bara att jobba på, för vi ligger efter i tidsschemat. Och med tanke på vad jag surrade om i förra stycket så lär dagen för tryck snart vara här..

Efter det gick vi till Mattes mormor som fyllde år och åkte sen till hans mamma och bröder och käkade mat. Andreas fyller 18 idag så det blev lite firande där också.
Nu har jag nästan tryckt i mig en hel påse popcorn fast att jag inte känner någon smak av det jag äter.. Bra där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0