Jag glömde ju det bästa!

Så satt jag igår och gjorde en lista över allt jag ska göra den närmaste tiden. Men glömde det bästa!
Söndagen den 3:e ska jag ju inte alls sova! Då ska jag ju passa Moa och Rose! :)
Kicki och Laurence ska iväg så då får jag och Matte busa med tjejerna hela dagen. Tur att syrran påminde mig! Fast iofs hade jag sett det på måndag då jag vänder blad i almanackan..

Idag är det tänkt att jag ska åka upp på vallen igen. Ligger efter och måste jobba ikapp.. Är faktiskt lite sugen att åka till Ramvik ikväll och kolla på grabbarna, men hallå!? Ramvik liksom.. Och tror ingen är sugen på att haka på faktiskt.
Det blir nog en myskväll här hemma bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0